SEO optimalizace

Níže si Vám dovolím nastínit, jak řadí vyhledávače výsledky hledání, co znamená optimalizace pro vyhledávače, a jak se vlastně optimalizují stránky. Na závěr se neskromně pochlubím úspěchy v SEO optimalizaci.

Co znamená zkratka SEO?

Optimalizace pro vyhledávače je český překlad slovního spojení Search Engine Optimization, proto se často používá zkratka SEO.

Jak řadí vyhledávače výsledky hledání?

Pokusím se vysvětlit vše velmi jednoduše. Představte si, že si chcete koupit žaluzie. Půjdete na internet a do vyhledávače (seznam.cz, google.cz, apod.) zadáte výraz žaluzie. Vyhledávače se Vám snaží vrátit ty nejlepší (nejrelevantnější) výsledky seřazené podle vlastních tajných pravidel. Za seřazení výsledků vyhledávačem tudíž nic neplatíte! Placená pozice je např. v katalogu firmy.cz či kontextové reklamě sklik.cz (placeno za každé kliknutí na reklamu - drahé).

A teď si představte, že jste majitel či majitelka středně velké firmy instalující žaluzie do oken. Samozřejmě, že chcete být první a mít co nejvíce zákazníků. Ale vyhledávače vám svůj tajný postup řazení neprozradí, protože je pro ně cennější než recept na coca-colu. A právě proto tu je SEO optimalizace.

Co je SEO optimalizace?

SEO optimalizace obecně vzato je souhrn pravidel jak vyzrát na vyhledávače. Jejím cílem je na stránky přilákat co nejvíce potencionálních zákazníků. Některá pravidla SEO optimalizace jsou známa jiná nikoliv. SEO optimalizaci můžeme rozdělit do následujících skupin:

On-page optimalizace

On-page optimalizace souvisí s tím, jak jsou vytvořeny webové stránky. Zde mluvíme o zvolení klíčových slov (na ně jsou stránky optimalizovány), nastavení obecných parametrů každé stránky (titulek, url adresa, nadpisy na stránce, apod.) a dále o propojení mezi stránkami a úpravu textů, atd.

Off-page optimalizace

Neméně důležité je to, jak jsou webové stránky provázány s okolním světem (off-page optimalizace), např. zajištění tzv. zpětných odkazů.

Postup SEO optimalizace stránek

Pokud optimalizuji hotové stránky, tak je nezbytné provést SEO analýzu. Její podstatou je najít všechny chyby, které brání umístění stránek na dobrých pozicích ve vyhledávačích. Následně pokračuji podle kroků:

  • Provedu monitoring konkurence.
  • Analyzuji klíčová slova dodaná klientem.
  • Navrhnu vlastní klíčová slova.
  • Navrhnu text pro registraci do katalogů a zpětných odkazů.
  • Upravím jednotlivé stránky (titulky, nadpisy, texty, odkazy, strukturu stránek, názvy souborů i metadata).
  • Buduji zpětné odkazy.

Mé úspěchy v optimalizaci pro vyhledávače

SEO optimalizaci může dělat prakticky každý, ale výsledky jsou odlišné. Důkazem jsou mé stránky Ananas.cz, které jsou na seznam.cz pro klíčové slovo tvorba webových stránek na výborném 1.místě z tisíce profesionálů našeho oboru!

Dále vybírám úspěšné SEO našich klientů:

...více viz. reference Optimalizace pro vyhledávače.

Kolik stojí SEO optimalizace?

Cenová nabídka SEO optimalizace Vám bude "ušita na tělo" - podle složitosti oprav stránek a dle konkurence ve Vašeho oboru. U některých oblastí je nutná detailnější a složitější SEO analýza, jinde stačí pár drobnějších úprav k dosažení vhodných pozic.

Cena SEO optimalizace začíná na částce od 4.500 Kč. Zdůrazňuji, že tato investice do SEO velmi záleží na tom, kolik je nutné předstihnout stránek Vaší konkurence a jak jsou stránky konkurence kvalitní.

Máte zájem o SEO optimalizaci?

Zavolám Vám

Rychlý kontakt

Ing. Václav Kovalčík - php programátor
737 981 440 | php@vaclav-kovalcik.cz

podrobný kontakt >>

Hledat

TOPlist